Achtergrondinformatie
Djalan Pienter betekent ‘de slimme weg’ en is een scholingsprogramma voor zorgverleners. Ze willen de kwaliteit van persoonsgerichte zorg voor Indische en Molukse ouderen bevorderen.
Djalan Pienter liet e-learning bij ons (TCG) ontwikkelen en vroeg ons om ook een nieuw logo en een promovideo te maken.
Ontwikkeling
Samen met een collega ging ik aan de slag met het opfrissen van het logo. Mijn collega kwam met het idee om de afbeelding ‘om te draaien’. Dat viel in de smaak, net als de aangepaste kleurencombinatie.



Resultaat
‘Alleen het logo pimpen’ veranderden in een totaal huisstijl-ontwerp waarmee ze met een duidelijke look naar buiten kunnen treden, doorgevoerd in meerdere producten.






Promovideo
Tot slot volgde het filmen en monteren van de nieuwe promovideo.
Mijn rol
- Huisstijl ontwerpen
- Grafische vormgeving
- Filmen
- Videomontage